Wednesday, August 1, 2012

Biar Mimpi Sampai ke Bintang

Hello . Lama sudah x update kan ? Maklumlah , busy . Minggu depan Ujian Penilaian 2 lagi =.=" Penat otak . Hehe . Btw , cer teka kenapa tajuk post kali ni tentang Bintang ? Sbb hari ni sambut birthday adik sepupu , Nabila . Happy sangat2 . 

Lepastu , kami pg nmpak rumah baru diorang . Baru mau dibuat pun . So kami pg tingkat atas . Ada tikar2 n khemah sana . Baring2 la atas tikar tu . Last2 nampak bintang banyak2 . Cantikk :) Then terkenang kisah asrama . Kisah diri sendiri . Sebenarnya , aku kurang kasih sayang . Aku baru sedar dalam beberapa hari yang lalu . Mau menangis ada jugak . Tapi tak blehh , sebab ada family . 

Aku bukannya nak minta perhatian , suruh kamu care pasal aku . But it's like . I need someone . Really need someone . Walaupun aku ada KC , tapi aku x bleh ungkapkan perasaan dgn diorang . I dont know why . Aku harap jak nanti aku x stress , sampai UP2 aku gagal . Amin . Aku harap dapat 5A atau lbh . Amiiiiinnnn .. ;)

No comments: